Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за първия гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование

Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за първия гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Първа транснационана среща по проект „Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП

На 28 и 29-ти октомври се провежда първа транснационана среща по проект„Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП/Project ID 2019-1-PT01-KA201-060762/, финансиран

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »