Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за първия гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование

Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за първия гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Проф. Владимир Радулов представи “Педагогика на зрително затруднените”

На 07 юли, изявения български учен проф.Владимир Радулов представи новото издание на “Педагогика на зрително затруднените” в залата на Регионалния център за подкрепа на процеса

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Специалисти от РЦПППО-София-град на първата национална среща на ерготерапевтите в България

На 27 и 28.11 в РЦПППО гр.Габрово се провежда първа национална среща на ерготерапевтите в приобщаващото образование. Участници от цялата страна представят добри практики в

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Екипът на НАРУ се сбогува с доброволците по проект „Учим и израстваме заедно“

След 6 ползотворни и емоционални месеца заедно, екипът на НАРУ се сбогува с международните си доброволци по проект „Учим и израстваме заедно“, 2018-1-BG01-ESC11-061126, по програма

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »