Насоки за прилагане на Картата за функционална оценка на индивидуалните потребности на децата и учениците със специални образователни потребности и хронични заболявания на основата на ICF-CY
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание в предучилищното образование за деца и ученици със специални образователни потребности и/или хронични заболявания
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за началния етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за прогимназиалния етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за първия гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Учебно помагало за началния етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Учебно помагало за прогимназиалния етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Учебно помагало за първи гимназиален етап за ученици със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуални учебни програми в училища в системата на училищното образование
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за I – IV клас за обучението на ученици със специални образователни потребности в центрове за специална образователна подкрепа
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за V – VII клас за обучението на ученици със специални образователни потребности в центрове за специална образователна подкрепа
Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за VIII – X клас за обучението на ученици със специални образователни потребности в центрове за специална образователна подкрепа
Учебно помагало за I – IV клас за обучението на ученици със специални образователни потребности в центрове за специална образователна подкрепа