Методическо ръководство за адаптиране на учебното съдържание за I – IV клас за обучението на ученици със специални образователни потребности в центрове за специална образователна подкрепа

Сподели тази новина
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Прочетете нашите новини

Работна група по проект „Разпространение на позитивни нагласи и базирана на доказателства политика за приобщаващо образование” KД3, „Еразъм +“

Екипът на НАРУ се включи в изработването на „работен пакет 1“ по проект: “Promoting positive attitudes and evidence-based policy for inclusive education‒ IE+”, попълвайки обстоен

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Осигуряване на специалисти за допълнителна подкрепа за учебната 2021/2022 година

РЦПППO-София-град започна прием на заявки за осигуряване на ресурсни учители, психолози, логопеди и други специалисти за работа с деца и ученици със специални образователни потребности

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »