Представяне на образователната платформа „Подкрепи ме“

На 29.11 в Регионален център – София-град се проведе първата от поредицата регионални срещи за представяне на образователната платформа „Подкрепи ме“.

Платформата беше създадена от УНИЦЕФ, в партньорство с Министерство на образованието и науката и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София-град, за да отговори на нуждата от допълнителна онлайн подкрепа както за децата, така и за професионалистите и родителите.

“Подкрепи ме“ предоставя видео обучителни материали и ресурси за деца със специални образователни потребности, разработени от специалисти и учители. Те се намират в секция Ресурси и са структурирани в два раздела – образователни и терапевтични ресурси, като част от тях са публично достъпни, а други, които са по-специализирани, изискват подаване на заявка от страна на родителя. Всички ресурси в платформата са безплатни.

Родител, чието дете има нужда от такъв допълнителен ресурс, може да подаде заявка за Програма за развитие, която допълва подкрепата, която то получава в детската градина или училището. Програмата за развитие е съобразена с индивидуалните нужди на детето и включва пакет от ресурси от платформата – подбрани от специалист на база потребностите на всяко дете.

По време на практическата част от срещата, специалистите от Регионалните центрове в Пазарджик, София-област, Перник, Кюстендил и Благоевград представиха свои авторски ресурси и допринесоха за обогатяване на наличните в платформата.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Насочване след 7 клас

ВАЖНО! април 29, 2020 Изх. №РУО1-9161/28.04.2020 г. Комисия за насочване на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Екипът на НАРУ се сбогува с доброволците по проект „Учим и израстваме заедно“

След 6 ползотворни и емоционални месеца заедно, екипът на НАРУ се сбогува с международните си доброволци по проект „Учим и израстваме заедно“, 2018-1-BG01-ESC11-061126, по програма

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »