ОТЛАГАНЕ ОТ 1 КЛАС

Уважаеми родители,

Регионалният екип за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците със специални образователни потребности отлага по обективни причини от задължително обучение в първи клас, но за не повече от една учебна годинадеца със специални образователни потребности след подадено заявление от родителя, когато здравословното състояние и/или индивидуалните потребности на детето не позволяват постъпване в първи клас. 

Решението за отлагане се взема в срок до 30 юни на всяка календарна година на основание на протокол от лекарска консултативна комисия, на удостоверението за задължително предучилищно образование с препоръки за включването на детето в допълнителна подкрепа за личностно развитие и/или на други документи с информация за детето, включително от изследвания и консултации, след събеседване с родителя и след извършено от регионалния екип наблюдение на детето. 

Родителя /представителя на детето или лицето, което полага грижи за него попълва и подава в Регионален център-София-град

Заявление Образец № 6 с приложени копия на:

1. Удостоверение за раждане; 

2. Протокол от лекарска консултативна комисия (ЛКК/ТЕЛК)

3. Други документи с информация за детето, включително от изследвания и консултации

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Приключи първият етап от изграждането на обучителната онлайн платформа „Подкрепи ме“, в която РЦПППО-София-град е партньор

В края на април 2021 г. приключи първият етап от изграждането на обучителната онлайн платформа в подкрепа на деца с увреждания и специални образователни потребности

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Насочване след 7 клас

ВАЖНО! април 29, 2020 Изх. №РУО1-9161/28.04.2020 г. Комисия за насочване на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Осигуряване на специалисти за допълнителна подкрепа за учебната 2023/2024 година

РЦПППO-София-град започна прием на заявки за осигуряване на ресурсни учители, психолози, логопеди и други специалисти за работа с деца и ученици със специални образователни потребности

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »