МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

ОЦЕНЪЧНА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

Завърши работата по първия интелектуален продукт по проект 2017-2-BG01-KA205-036500 Self-Awareness and Entrepreneurship of Youth in Risk- „Оценъчна методология за идентифициране на младежи в риск“. Проектът е финансиран от програма Еразъм + и се изпълнява от консорциум от 6 партньори от Словения, Холандия, Испания, България и Турция. Водещата организация по проекта е Националната асоциация на ресурсните учители /НАРУ/.

Чрез нея, специалисти работещи в сферата на ресурсното подпомагане ще могат да приложат различни методи и инструменти за идентифициране и оценяване на нуждите от обучение на младите хора, изложени на риск от социално изключване. 

Финалната версия на методологията е преведена на 5 езика.
Оценъчната методология допринася за избора на подходящи инструменти , които да се приложат в обучителна методология на по-късен етап от проекта.
Българската версия на методологията може да изтеглите тук.

Сподели тази новина
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Прочетете нашите новини

ПРОВЕДЕ СЕ ЧЕТВЪРТА ТРАНСНАЦИОНАЛНА СРЕЩА ПО ПРОЕКТ CULTAPP

ПРОВЕДЕ СЕ ЧЕТВЪРТА ТРАНСНАЦИОНАЛНА СРЕЩА ПО ПРОЕКТ CULTAPP На 05 октомври 2020 година се проведе четвърта транснационална среща по проект: „ПРЕЖИВЯВАНЕ НА КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО В ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

НАЦИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ – 2019

Национална конференция „Ресурсните учители и съвместното преподаване в приобщаващото образование“, организирана от  Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София град, съвместно с

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »