МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

ОЦЕНЪЧНА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

Завърши работата по първия интелектуален продукт по проект 2017-2-BG01-KA205-036500 Self-Awareness and Entrepreneurship of Youth in Risk- „Оценъчна методология за идентифициране на младежи в риск“. Проектът е финансиран от програма Еразъм + и се изпълнява от консорциум от 6 партньори от Словения, Холандия, Испания, България и Турция. Водещата организация по проекта е Националната асоциация на ресурсните учители /НАРУ/.

Чрез нея, специалисти работещи в сферата на ресурсното подпомагане ще могат да приложат различни методи и инструменти за идентифициране и оценяване на нуждите от обучение на младите хора, изложени на риск от социално изключване. 

Финалната версия на методологията е преведена на 5 езика.
Оценъчната методология допринася за избора на подходящи инструменти , които да се приложат в обучителна методология на по-късен етап от проекта.
Българската версия на методологията може да изтеглите тук.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Пилотен проект на Столичния общински съвет за създаване на пространства за интензивна допълнителна подкрепа като елемент от приобщаващото образование

На 26 септември във Френския културен център се състоя представяне на пилотен проект на Столичния общински съвет за създаване на пространства за интензивна допълнителна подкрепа

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Специалисти от РЦПППО-София-град участват в обучение в Лисабон

Борислава Гицова, Божидар Йорданов, Благой Шопов, Галя Мадарова, Десислава Консулова, Евелина Мавродиева-Щуцман, Ивана Машарова, Лора Найденова, Симона Пенева и Стела Иванова – специалисти от РЦПППО-София-град

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Европейски проект търси възможните решения за приобщаващото образование по време на глобални кризи 

На 27.09. 2022г. беше проведена работна среща по проект BRIES-Изграждане на устойчивост чрез приобщаващи образователни системи  на Европейската агенция за специални образователни потребности в Министерство на образованието

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »