МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

ОЦЕНЪЧНА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА МЛАДЕЖИ В РИСК ПО ПРОЕКТ SENTYR

Завърши работата по първия интелектуален продукт по проект 2017-2-BG01-KA205-036500 Self-Awareness and Entrepreneurship of Youth in Risk- „Оценъчна методология за идентифициране на младежи в риск“. Проектът е финансиран от програма Еразъм + и се изпълнява от консорциум от 6 партньори от Словения, Холандия, Испания, България и Турция. Водещата организация по проекта е Националната асоциация на ресурсните учители /НАРУ/.

Чрез нея, специалисти работещи в сферата на ресурсното подпомагане ще могат да приложат различни методи и инструменти за идентифициране и оценяване на нуждите от обучение на младите хора, изложени на риск от социално изключване. 

Финалната версия на методологията е преведена на 5 езика.
Оценъчната методология допринася за избора на подходящи инструменти , които да се приложат в обучителна методология на по-късен етап от проекта.
Българската версия на методологията може да изтеглите тук.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Калина Христова се включи в семинар на тема: „Въвеждане на национална рамка за качество на образованието и грижите в ранна детска възраст“

Калина Христова – ЗДУД в Регионален център-София- град участва в семинар „Въвеждане на национална рамка за качество на образованието и грижите в ранна детска възраст“.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Областно представяне на резултатите по проект „Глас за всяко дете“

На 23.11.2022г. се проведе областно представяне на резултатите по работата на Регионален център-София-град по прилагане на Допълнителна и алтернативна комуникация по проект „Глас за всяко

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Екипът на НАРУ се сбогува с доброволците по проект „Учим и израстваме заедно“

След 6 ползотворни и емоционални месеца заедно, екипът на НАРУ се сбогува с международните си доброволци по проект „Учим и израстваме заедно“, 2018-1-BG01-ESC11-061126, по програма

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »