Осигуряване на специалисти за допълнителна подкрепа за учебната 2021/2022 година

РЦПППO-София-град започна прием на заявки за осигуряване на ресурсни учители, психолози, логопеди и други специалисти за работа с деца и ученици със специални образователни потребности в детските градини и училища.

На основание чл.74 от Наредбата за приобщаващо образование и дейностите по организацията на новата 2021/2022 учебна година детски градини и училища, които желаят да им бъде осигурен ресурсен учител, логопед, психолог, учител на деца с нарушено зрение или рехабилитатор на слуха и говора за предоставяне на допълнителна подкрепа за личностно развитие, е необходимо да изпратят заявка по образец. (Изтегли заявка)

 При необходимост това може да се направи и от детски градини и училища, които вече имат назначени такива специалисти към екипите си за подкрепа за личностно развитие, но имат по-голям брой деца и ученици със специални образователни потребности от регламентирания за щат брой деца/ученици, съгласно чл. 109, ал. 3 от Наредба за приобщаващото образование.

Заявките за необходимите специалисти се подават на ел. поща administracia@rcsf.bg в срок до 13.09.2021 г.

Приложение: Заявка за осигуряване на специалисти за оказване на допълнителната подкрепа за личностно развитие на децата и учениците със специални образователни потребности за учебната 2021/2022 година

Сподели тази новина
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Прочетете нашите новини

Приключи първият етап от изграждането на обучителната онлайн платформа „Подкрепи ме“, в която РЦПППО-София-град е партньор

В края на април 2021 г. приключи първият етап от изграждането на обучителната онлайн платформа в подкрепа на деца с увреждания и специални образователни потребности

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Първа транснационана среща по проект „Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП

На 28 и 29-ти октомври се провежда първа транснационана среща по проект„Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП/Project ID 2019-1-PT01-KA201-060762/, финансиран

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »