Осигуряване на специалисти за допълнителна подкрепа за учебната 2021/2022 година

РЦПППO-София-град започна прием на заявки за осигуряване на ресурсни учители, психолози, логопеди и други специалисти за работа с деца и ученици със специални образователни потребности в детските градини и училища.

На основание чл.74 от Наредбата за приобщаващо образование и дейностите по организацията на новата 2021/2022 учебна година детски градини и училища, които желаят да им бъде осигурен ресурсен учител, логопед, психолог, учител на деца с нарушено зрение или рехабилитатор на слуха и говора за предоставяне на допълнителна подкрепа за личностно развитие, е необходимо да изпратят заявка по образец. (Изтегли заявка)

 При необходимост това може да се направи и от детски градини и училища, които вече имат назначени такива специалисти към екипите си за подкрепа за личностно развитие, но имат по-голям брой деца и ученици със специални образователни потребности от регламентирания за щат брой деца/ученици, съгласно чл. 109, ал. 3 от Наредба за приобщаващото образование.

Заявките за необходимите специалисти се подават на ел. поща administracia@rcsf.bg в срок до 13.09.2021 г.

Приложение: Заявка за осигуряване на специалисти за оказване на допълнителната подкрепа за личностно развитие на децата и учениците със специални образователни потребности за учебната 2021/2022 година

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Годишна конференция на Европейската агенция за специални потребности и приобщаващо образование

На 09-10 ноември 2022г. в София се провежда годишната конференция на Европейската агенция за специални потребности и приобщаващо образование. Събитието бе открито от проф. Сашо

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Подаване на данни за специалисти в ЕПЛР и за информация за деца и ученици със СОП

ПОДАВАНЕ НА ДАННИ ЗА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ СЪС СОП И СПЕЦИАЛИСТИ, КОИТО ОСИГУРЯВАТ РЕСУРСНО ПОДПОМАГАНЕ В ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ ИНСТИТУЦИИ В ОБЛАСТ СОФИЯ-ГРАД ДО ДИРЕКТОРИТЕ  НА СТОЛИЧНИТЕ

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Заключителен семинар: „Добри практики в работата с деца в риск и деца със специални образователни потребности“

Днес се проведе заключителен семинар: „ Добри практики в работата с деца в риск и деца със специални образователни потребности“ по проект „Учим и израстваме

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »