Онлайн платформа по проект CultApp

Български учители завършиха успешно онлайн платформа по проект CultApp за обучение по използване на добавена реалност(AR) в клас

Във време на глобална пандемия, 6 български учители оползотвориха карантината като се включиха в пилотната онлайн програма “Augmented reality for cultural heritage education” в рамките на проект “Преживяване на културното наследство в професионалното образование и обучение чрез използване на приложения за добавена реалност (AR)” / 2018-1-DE02-KA202-005088, програма “Еразъм +”. НАРУ е партньор по проекта.
Целта на проекта #CultApp е от една страна да се популяризира Европейското културно наследство, а от друга да се промотират учебни практики свързани с технологиите за добавена реалност (AR). Партньорският консорциум с водеща организация FHM – технически университет Билефелд, Германия, включва : НАРУ- България, Effebi и ITT Marco Polo – Италия, PAIZ – Полша, CCS – Гърция, Аgora Niekee – Холандия. Общо повече от 30 учители от партньорските страни ще завършат курса като тестова пилотна фаза от прокета #CultApp.
Курсът АR4CHE обогати значително дигиталните компетенции на учителите и уменията им да боравят с добавена реалност. Те ще получат сертификат и кредити по Европейската кредитна система.
Онлайн платформата за обучение на учители следва първата фаза – изработка на компендиум за добри практики от страните участници. Предстои анализирането на обратната връзка от пилотните учители и преработка на курса за същинската му фаза, която ще е достъпна за всички. Ще бъде проведен международен семинар за разпространение на резултатите с домакин НАРУ в София.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

ЛЯТНА ШКОЛА ПО УЧИЛИЩНО ПРИОБЩАВАНЕ

Специалисти от Регионален център-София-град участваха в Лятна школа по училищно приобщаване организирана от Националната асоциация на ресурсните учители (НАРУ) чрез своя Национален институт за образование

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Тренинг за преодоляване на бърнаут ефекта в работата на Регионален екип

Тренинг за преодоляване на бърнаут ефекта в работата на Регионален екип за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците със специални образователни потребности се

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »