Oбществена дискусия на тема: „Подготовка на педагогическите специалисти в ранното детско развитие и приобщаващото образование“

На 15.02.2024 г. се проведе обществена дискусия на тема „Подготовка на педагогическите специалисти в ранното детско развитие и приобщаващото образование“, организирана от Факултета по науки за образованието и изкуствата (ФНОИ) на СУ „Св. Климент Охридски“. Дискусията беше открита от декана на ФНОИ проф. дпн Милен Замфиров. В нея се включиха представители на Министерство на образованието и науката, Министерство на здравеопазването, Столична община, неправителствени организации и др. Представители на Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София-град също взеха участие в дискусията, като г-н Калоян Дамянов – директор на Регионален център представи темата „Новите тенденции в приобщаващото образование и ранното детско развитие на децата до 3 годишна възраст“. Проф. дн Маргарита Бакрачева зам. декан на ФНОИ очерта развитието на социалните, емоционалните и когнитивните умения при деца до 3 годишна възраст, а темата за „Ранната скринингова оценка и нейните възможности при децата до 3 годишна възраст“, представи доц. д-р Мария Трифонова – ръководител на департамент „Психология“ в ИИНЧ на БАН. Темата за квалификацията и подготовката на педагогическите специалисти за предучилищно образование в детските ясли засегна проф. д-р Любослава Пенева от катедра “Предучилищна и медийна педагогика” като изрази готовността на СУ “Св. Климент Охридски” и в частност на ФНОИ за осъществяване на тяхната квалификация.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Обучение “Стратегии за стимулиране на езиковото развитие през игровите умения и компетенцията”

На 15 и 16.11.2022г. в РЦПППО-София-град се проведе обучение на тема “Стратегии за стимулиране на езиковото развитие през игровите умения и компетенцията” сводещ Светлана Картунова.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Лятна програма 2021

Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София-град организира ЛЯТНА ПРОГРАМА за деца и ученици със специални образователни потребности от подготвителна група

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »