Допускане на изключение от правилото за максимален брой деца и ученици със СОП на един ресурсен учител

Информирамe ви, че във връзка с писмо на зам.-министъра на образованието и науката от на МОН № 9105-308/03.12.2024 г.,относно допускане на изключение от чл. 109 ал.3, от Наредбата за приобщаващото образование, разпределението на работата между ресурсните учители в училището и детската градина се извършва в зависимост от потребносите на децата/учениците и спецификата на техните увреждания, но не повече от 12 деца и ученици със СОП на един ресурсен учител.

Изключение от правилото за максимален брой деца и ученици със СОП, с които може да работи един ресурсен учител се допуска единствено при условията и по реда на чл. 114 ал. 2 от Наредбата за приобщаващото образование след изразено положително становище от РЕПЛР към РЦПППО-София-град.

В тази връзка публикуваме образец на заявление от директор на образователна институция (детска градина/училище) до директора на РЦПППО-София-град, с приложена към нея декларация, удостоверяваща обстоятелствата обуславящи посоченото изключение и приложени към нея документи.

Сподели тази новина

Прочетете нашите новини

Представители на РЦПППО-София-град участваха в Националната конференция във Велико Търново

Калоян Дамянов и Калина Христова от РЦПППО-София-град участваха в Националната конференция „Приобщаващи образователни практики в училище и в детската градина в гр. Велико Търново по

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Европейско обучение за социално предприемачество в Регионален център-София-град

12 младежи от 5 държави се включиха в проект „ВКЛЮЧВАЩИ БАЛОНЧЕТА: МЛАДЕЖКО ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО В ДЕЙСТВИЕ“, Програма Еразъм+.  Второто обучение на младежки работници на тема: „Създаване

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »

Първа транснационана среща по проект „Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП

На 28 и 29-ти октомври се провежда първа транснационана среща по проект„Приобщаващо и иновативно STE (A) M образование на ученици със СОП/Project ID 2019-1-PT01-KA201-060762/, финансиран

ПРОЧЕТИ ОЩЕ »